Wat is Service Automation Framework e-learning
Service Automation is het concept van het bereiken van klantloyaliteit door het gebruik van geautomatiseerde technologieën en bouwt voort op een grote demografische en sociologische trend. We zijn eraan gewend geraakt om ons leven online te regelen en verwachten diensten die aan die verwachtingen kunnen voldoen: wij zijn de Self Service Generation.
Deze training geeft u een diep inzicht in het concept van serviceautomatisering, het concept waarmee u uw serviceaanbod kunt automatiseren. Als u Service Automation adequaat toepast in uw organisatie, zult u zowel de medewerkerstevredenheid als de klanttevredenheid zien toenemen en het aantal mensen dat uw bedrijf ‘leuk’ zal vinden aanzienlijk toenemen.
Voor wie is Service Automation Framework e-learning
De training is bedoeld voor iedereen die ooit heeft ervaren dat het serviceniveau in zijn organisatie kan worden verhoogd en begeleiding zoekt om dit doel te bereiken. Of je nu een ondernemer, leidinggevende, consultant bent of werkzaam bent in de academische wereld, het Service Automation Framework helpt je om de verwachtingen van gebruikers consequent te overtreffen.
Doelstellingen
- Begrijp de zakelijke drijfveren van door technologie ondersteunde geautomatiseerde services om de businesscase voor serviceautomatisering uit te leggen.
- Bespreek hoe Service Automation Framework de praktijk mogelijk maakt van een branche die hun autonome gebruikers in staat stelt om services aan te schaffen, te beheren en aan te passen via selfservicetechnologie.
- Leg het verschil en de synergie uit tussen de gebruikers, serviceontwerp en technologieontwerpelementen die bijdragen aan het voldoen aan en overtreffen van de verwachtingen van de gebruiker om langdurige waarde te creëren.
- Leg het verschil uit tussen geautomatiseerde implementatie, serviceleveringsautomatisering en serendipiteitsbeheer en beschrijf hun onderliggende processen.
- Geef een overzicht van de stappen voor het voltooien van een Service Automation Blueprint om services te visualiseren om geautomatiseerde services te ontwerpen en te leveren.
Examen Informatie
- Duur examen: 40 min
- % extra tijd indien niet in moedertaal: 0%
- Aantal examenvragen: 40
- Minimaal aantal goed te beantwoorden: 26
- Examen stijl: Multiple choice
- Open Boek: Nee
Examen informatie
Examen Informatie:
- Duur examen: 40 min
- % extra tijd indien niet in moedertaal: 0%
- Aantal examenvragen: 40
- Minimaal aantal goed te beantwoorden: 26
- Examen stijl: Multiple choice
- Open Boek: Nee
Examengarantie:
Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.
Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
- Je bent de hele training aanwezig geweest
- Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
- Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.
Klassikaal, online, blended en incompany
Bij Capgemini Academy leer je op een manier die bij jou past. Klassikaal, online of liever een combinatie (blended)? De meeste trainingen kun je ook incompany volgen: binnen je eigen organisatie. Om het leren nog leuker en effectiever te maken, gebruiken we verschillende tools. Denk aan video’s, games, quizzen, webinars en praktijkcases. En met vragen kun je altijd terecht bij jouw trainer.
Incompany trainingen
Een incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie.
- Je volgt de training met collega’s, zodat deze altijd aansluit op jouw praktijk.
- De trainer sluit aan bij jouw organisatie in uitleg, voorbeelden en opdrachten.
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen.
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.