Twee collega's hebben een fysieke meeting op kantoor
 2.150,00 excl. BTW Geen extra kosten

Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners.

ITIL training organzation logo
Gesproken taal
Nederlands
Taal materiaal
Engels
Dagdelen
3
IT Service Management & BIM

ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value (NL)

De training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Hidden
Hidden

Wat is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value

Contents

– Deze module bestrijkt de ‘core’ van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.

– De specifieke onderwerpen die aan bod komen bij ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value zijn:

– Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.

– Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.

– Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe service offerings en user experience worden gecreëerd.

– Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.

– Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.

– Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.

– Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.

ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.


Voor wie is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value

ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:

Customer experience (CX) manager,

Customer experience (CX)/user experience (UX) designers,

Product Owners,

Digital product managers,

Portfolio managers,

Relationship managers,

Service en solution architecten.


Voorvereisten

ITIL®4 Foundation


Doelstellingen

Het zal iedere IT-medewerkers in staat stellen door middel van een customer journey een bijdrage te leveren in co-creatie van waarde door services


Examen informatie

Examen Informatie:

Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.

De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.

Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

  • Duur examen: 90 min
  • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
  • Aantal examenvragen: 40
  • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
  • Examen stijl: Multiple choice
  • Open Boek: Nee

Examengarantie:

Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.

Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • Je bent de hele training aanwezig geweest
  • Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
  • Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.


Klassikaal, online, blended en incompany

Bij Capgemini Academy leer je op een manier die bij jou past. Klassikaal, online of liever een combinatie (blended)? De meeste trainingen kun je ook incompany volgen: binnen je eigen organisatie. Om het leren nog leuker en effectiever te maken, gebruiken we verschillende tools. Denk aan video’s, games, quizzen, webinars en praktijkcases. En met vragen kun je altijd terecht bij jouw trainer. 

Sfeerbeeld buiten met man in bordeaux overhemd

Incompany trainingen

Een incompany training biedt verschillende voordelen:

  • Je bepaalt zelf de locatie.
  • Je volgt de training met collega’s, zodat deze altijd aansluit op jouw praktijk.
  • De trainer sluit aan bij jouw organisatie in uitleg, voorbeelden en opdrachten.
  • In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen.

Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

Waarom Capgemini Academy?

  • checkmark wit
    Onderdeel van één van de grootste, meest innovatieve IT-dienstverleners wereldwijd.
  • checkmark wit
    Groot trainingsaanbod: zowel volledig online als klassikaal beschikbaar.
  • checkmark wit
    De meeste trainingen zijn inclusief certificering en examen.
  • checkmark wit
    Trainers met passie, didactische vaardigheden en een flinke dosis praktijkervaring als IT-professional.
  • checkmark wit
    Onze cursisten beoordelen onze trainingen gemiddeld met een 8,8.