Twee collega's hebben een fysieke meeting op kantoor
 800,00 excl. BTW Geen extra kosten

Deze e-learning bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten.

ITIL training organzation logo
Gesproken taal
Engels
Taal materiaal
Engels

Wat is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support e-learning

Deze e-learning bestrijkt de ‘core’ service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de ‘creatie’ van diensten. Deze module richt zich op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om IT-enabled producten en diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen, terwijl het ook gaat om ondersteunende praktijken, methoden en tools.

Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.

De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.

Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.


Voor wie is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support e-learning

ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze traininge ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.

ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste.


Voorvereisten

ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.


Doelstellingen

Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:

a) Organizational structure

b) Integrated/collaborative teams

c) Team capabilities, roles and competencies

d) Team culture and differences

e) Working to a customer-orientated mindset

f) Employee satisfaction management

g) The value of positive communications

Know how the following ITIL practices contribute to a value stream for a new service (including subsections), and the following references from the practice guidance):

a) Service design

b) Software development and management

c) Deployment management

d) Release management

e) Service validation and testing

f) Change enablement

g) Service desk

h) Incident management

i) Problem management

j) Knowledge management

k) Service level management Monitoring and event management

Examen Informatie

  • Duur examen: 90 min
  • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
  • Aantal examenvragen: 40
  • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
  • Examen stijl: Multiple choice
  • Open Boek: Nee

ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.


Examen informatie

Examen Informatie:

Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.

De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.

Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

  • Duur examen: 90 min
  • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
  • Aantal examenvragen: 40
  • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
  • Examen stijl: Multiple choice
  • Open Boek: Nee

Examengarantie:

Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.

Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • Je bent de hele training aanwezig geweest
  • Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
  • Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.


Klassikaal, online, blended en incompany

Bij Capgemini Academy leer je op een manier die bij jou past. Klassikaal, online of liever een combinatie (blended)? De meeste trainingen kun je ook incompany volgen: binnen je eigen organisatie. Om het leren nog leuker en effectiever te maken, gebruiken we verschillende tools. Denk aan video’s, games, quizzen, webinars en praktijkcases. En met vragen kun je altijd terecht bij jouw trainer. 

Sfeerbeeld buiten met man in bordeaux overhemd

Incompany trainingen

Een incompany training biedt verschillende voordelen:

  • Je bepaalt zelf de locatie.
  • Je volgt de training met collega’s, zodat deze altijd aansluit op jouw praktijk.
  • De trainer sluit aan bij jouw organisatie in uitleg, voorbeelden en opdrachten.
  • In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen.

Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

Waarom Capgemini Academy?

  • checkmark wit
    Onderdeel van één van de grootste, meest innovatieve IT-dienstverleners wereldwijd.
  • checkmark wit
    Groot trainingsaanbod: zowel volledig online als klassikaal beschikbaar.
  • checkmark wit
    De meeste trainingen zijn inclusief certificering en examen.
  • checkmark wit
    Trainers met passie, didactische vaardigheden en een flinke dosis praktijkervaring als IT-professional.
  • checkmark wit
    Onze cursisten beoordelen onze trainingen gemiddeld met een 8,8.