Gamification Foundation (NL)
De training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
"*" geeft vereiste velden aan
Wat is Gamification Foundation
Contents
– Gamification is het gebruik van spelprincipes en technieken in een niet-spelcontext, om gebruikers te stimuleren hun taken te vervullen. De training Gamification Foundation gaat in op dat wat er aan de basis ligt van het toepassen van Gamification.
– In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights over zijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag.
– Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.
Voor wie is Gamification Foundation
Deze training richt zich in grote lijnen op twee doelgroepen: De HR afdelingen die met transformatie te maken hebben. Zij kunnen Gamification namelijk zeer goed toepassen om mensen bewust te maken en in beweging te krijgen.
Daarnaast is deze training gericht op die mensen die vooral met design bezig zijn. Beide deze doelgroepen zullen de training dan ook met een voldaan gevoel verlaten. Om de training zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de deelnemers wordt aan het begin van iedere training gevraagd uit welk vakgebied men komt. De training wordt hier vervolgens op aangepast.
Voorvereisten
Voor deze training geldt geen ingangsniveau.
Tijdens deze training heb je een laptop nodig met toegang tot internet.
Doelstellingen
In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights overzijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag. Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.
Klassikaal, online, blended en incompany
Bij Capgemini Academy leer je op een manier die bij jou past. Klassikaal, online of liever een combinatie (blended)? De meeste trainingen kun je ook incompany volgen: binnen je eigen organisatie. Om het leren nog leuker en effectiever te maken, gebruiken we verschillende tools. Denk aan video’s, games, quizzen, webinars en praktijkcases. En met vragen kun je altijd terecht bij jouw trainer.
Incompany trainingen
Een incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie.
- Je volgt de training met collega’s, zodat deze altijd aansluit op jouw praktijk.
- De trainer sluit aan bij jouw organisatie in uitleg, voorbeelden en opdrachten.
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen.
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.