Twee collega's hebben een fysieke meeting op kantoor
 800,00 excl. BTW Geen extra kosten

In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

Gesproken taal
Engels
Taal materiaal
Engels
Dagdelen
1
Digital & Transformation

Gamification Foundation (EN)

De training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Hidden
Hidden

Wat is Gamification Foundation

Gamification is het gebruik van spelprincipes en technieken in een niet-spelcontext, om gebruikers te stimuleren hun taken te vervullen. De training Gamification Foundation gaat in op dat wat er aan de basis ligt van het toepassen van Gamification.

In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights over zijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag.

Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

Zie de korte beschrijving.


Voor wie is Gamification Foundation

Deze training richt zich in grote lijnen op twee doelgroepen: De HR afdelingen die met transformatie te maken hebben. Zij kunnen Gamification namelijk zeer goed toepassen om mensen bewust te maken en in beweging te krijgen.

Daarnaast is deze training gericht op die mensen die vooral met design bezig zijn. Beide deze doelgroepen zullen de training dan ook met een voldaan gevoel verlaten. Om de training zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de deelnemers wordt aan het begin van iedere training gevraagd uit welk vakgebied men komt. De training wordt hier vervolgens op aangepast.


Voorvereisten

Voor deze training geldt geen ingangsniveau.


Doelstellingen

In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights overzijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag. Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.


Klassikaal, online, blended en incompany

Bij Capgemini Academy leer je op een manier die bij jou past. Klassikaal, online of liever een combinatie (blended)? De meeste trainingen kun je ook incompany volgen: binnen je eigen organisatie. Om het leren nog leuker en effectiever te maken, gebruiken we verschillende tools. Denk aan video’s, games, quizzen, webinars en praktijkcases. En met vragen kun je altijd terecht bij jouw trainer. 

Sfeerbeeld buiten met man in bordeaux overhemd

Incompany trainingen

Een incompany training biedt verschillende voordelen:

  • Je bepaalt zelf de locatie.
  • Je volgt de training met collega’s, zodat deze altijd aansluit op jouw praktijk.
  • De trainer sluit aan bij jouw organisatie in uitleg, voorbeelden en opdrachten.
  • In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen.

Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

Waarom Capgemini Academy?

  • checkmark wit
    Onderdeel van één van de grootste, meest innovatieve IT-dienstverleners wereldwijd.
  • checkmark wit
    Groot trainingsaanbod: zowel volledig online als klassikaal beschikbaar.
  • checkmark wit
    De meeste trainingen zijn inclusief certificering en examen.
  • checkmark wit
    Trainers met passie, didactische vaardigheden en een flinke dosis praktijkervaring als IT-professional.
  • checkmark wit
    Onze cursisten beoordelen onze trainingen gemiddeld met een 8,8.