Twee collega's hebben een fysieke meeting op kantoor
 800,00 excl. BTW Geen extra kosten

'We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.

Gesproken taal
Nederlands
Taal materiaal
Engels
Dagdelen
1
Digital & Transformation

Customer Centricity (NL)

Di 07 Januari 2025 09:00 - 16:30 Locatie: Utrecht
€800,- Inschrijven

Wat is Customer Centricity

Contents

– “We moeten de klant centraal stellen” is een vaak gehoorde uitspraak, maar wat betekent dat echt?

– Als we je vragen naar jouw positieve of negatieve ervaringen als klant van een organisatie, reken maar dat je genoeg te vertellen hebt!

– In de training ‘customer centricity’ stellen we dat centraal en gaan we met jouw klantervaring op zoek naar wat client centricity nu echt betekent en hoe je de effecten ervan zichtbaar maakt. Je leert uit Lean, Agile en Design Thinking wat de effecten zijn van jouw werk op de klant. Je onderzoekt wie jouw klant is én je krijgt handvatten om ‘customer centric’ te werken.

– Customer centricity begint bij jezelf maar eindigt daar niet. We kijken naar wat een organisatie kan doen om customer centric te worden en je leert van organisaties die customer centricity tot kunst verheven hebben.


Voor wie is Customer Centricity

De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.


Voorvereisten

Er is geen specifieke vooropleiding vereist.

Tijdens deze training heb je een laptop nodig.


Doelstellingen

Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct toepasbaar zijn. Tevens leer je kijken naar client centricity vanuit organisatieperspectief. Welke middelen, strategieen en processen zijn er die helpen de klant centraal te stellen.


Klassikaal, online, blended en incompany

Bij Capgemini Academy leer je op een manier die bij jou past. Klassikaal, online of liever een combinatie (blended)? De meeste trainingen kun je ook incompany volgen: binnen je eigen organisatie. Om het leren nog leuker en effectiever te maken, gebruiken we verschillende tools. Denk aan video’s, games, quizzen, webinars en praktijkcases. En met vragen kun je altijd terecht bij jouw trainer. 

Sfeerbeeld buiten met man in bordeaux overhemd

Incompany trainingen

Een incompany training biedt verschillende voordelen:

  • Je bepaalt zelf de locatie.
  • Je volgt de training met collega’s, zodat deze altijd aansluit op jouw praktijk.
  • De trainer sluit aan bij jouw organisatie in uitleg, voorbeelden en opdrachten.
  • In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen.

Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

Waarom Capgemini Academy?

  • checkmark wit
    Onderdeel van één van de grootste, meest innovatieve IT-dienstverleners wereldwijd.
  • checkmark wit
    Groot trainingsaanbod: zowel volledig online als klassikaal beschikbaar.
  • checkmark wit
    De meeste trainingen zijn inclusief certificering en examen.
  • checkmark wit
    Trainers met passie, didactische vaardigheden en een flinke dosis praktijkervaring als IT-professional.
  • checkmark wit
    Onze cursisten beoordelen onze trainingen gemiddeld met een 8,8.